Krizová komunikace

Tento trénink vás vybaví dovednostmi pro efektivní jednání v krizových situacích. Naučíte se techniky oddělování emocí od faktů, aktivní naslouchání, argumentaci a strategie pro urovnání konfliktů.

Co se naučíte

Tento trénink je zaměřen na vybavení účastníků dovednostmi pro efektivní jednání v krizových situacích. Naučíte se techniky oddělování emocí od faktů, aktivní naslouchání, argumentaci, a získáte nástroje pro správnou manipulaci v komunikaci. Důraz je kladen na rozpoznání a ovládání jak verbálních, tak neverbálních aspektů komunikace.

Jak vám trénink pomůže

Účastníci získají jistotu v krizových situacích, pochopí dílčí aspekty komunikace a naučí se identifikovat komunikační překážky. Ovládnou základní principy asertivity a vyberou vhodnou vyjednávací strategii pro konkrétní situace.

Co získáte

Po absolvování tréninku budete schopni efektivně řídit krizovou komunikaci, ovládat argumentační a manipulační techniky a úspěšně aplikovat strategie pro urovnání konfliktů. Získáte také znalosti pro tvorbu krizových scénářů a naučíte se zásady kooperativního vyjednávání.

Co budeme dělat

Během tréninku prozkoumáme různé komunikační styly – proaktivní, reaktivní, agresivní a asertivní. Probereme základy verbální a neverbální komunikace, techniky aktivního naslouchání a způsoby efektivního řízení rozhovoru. Zaměříme se na argumentaci versus manipulaci, identifikaci manipulace zákazníkem a obranu proti nepodloženým argumentům. V neposlední řadě se věnujeme metadám řešení konfliktů a strategiím pro jejich urovnání.

Chcete si to zkusit?

Pak mi neváhejte napsat! Společně naplánujeme další kroky.