Co se naučíte
Tento trénink je zaměřen na vybavení účastníků dovednostmi pro efektivní jednání v krizových situacích. Naučíte se techniky oddělování emocí od faktů, aktivní naslouchání, argumentaci, a získáte nástroje pro správnou manipulaci v komunikaci. Důraz je kladen na rozpoznání a ovládání jak verbálních, tak neverbálních aspektů komunikace.
Jak vám trénink pomůže
Účastníci získají jistotu v krizových situacích, pochopí dílčí aspekty komunikace a naučí se identifikovat komunikační překážky. Ovládnou základní principy asertivity a vyberou vhodnou vyjednávací strategii pro konkrétní situace.
Co získáte
Po absolvování tréninku budete schopni efektivně řídit krizovou komunikaci, ovládat argumentační a manipulační techniky a úspěšně aplikovat strategie pro urovnání konfliktů. Získáte také znalosti pro tvorbu krizových scénářů a naučíte se zásady kooperativního vyjednávání.
Co budeme dělat
Během tréninku prozkoumáme různé komunikační styly – proaktivní, reaktivní, agresivní a asertivní. Probereme základy verbální a neverbální komunikace, techniky aktivního naslouchání a způsoby efektivního řízení rozhovoru. Zaměříme se na argumentaci versus manipulaci, identifikaci manipulace zákazníkem a obranu proti nepodloženým argumentům. V neposlední řadě se věnujeme metadám řešení konfliktů a strategiím pro jejich urovnání.